A cukkíni, még mindig fő műsor itthon, mivel folyamatosan terem, így hó végén bevethetem minden kreatív energiám, hogy különböző módon tálaljam a család elé.

Ma egy finom nyuszihússal és kakukkfűvel kombináltam, mivel vendégek is érkeznek hozzánk. A spagettival tálalt végeredménynek nagy sikere volt.

rozmaringos, kakukkfüves nyúl.JPG

Hozzávalók:

1 kg nyuszihús

2 nagyobb cukkíni

3 kis ág kakukkfű

2 ág rozmaring

1 fej hagyma

1 db tv paprika

3 nagyobb gerezd fokhagyma

1 ek paradicsompüré

2 ek sertészsír

1 ek étkezési keményítő

spagettitészta

rozmaringos, kakukkfüves nyúl.2JPG.JPG

A mellső nyuszicombokat besóztam, és feltettem párolódni. Hozzáadtam a nagyobb kockákra vágott hagymát és paprikát, az apróra vágott rozmaringot és kakukkfüvet, rádobtam 2 evőkanál sertészsírt, és megöntöztem 2 dl vízzel.

Ezután 1,5 óra párolás következett. A vizet közben érdemes pótolni, de mindig csak annyit, hogy ne süljön le a nyúlhús.

Másfél óra után, hozzá raktam a megmosott, feldarabolt cukkíniket, és ráraktam a paradicsompürét. Egy kis sót szórtam utána, - csak keveset, mivel a húst már megsóztam - és kissé összeforgattam a nyúllal. Újra lefedtem, és fél órát még hagytam összepárolódni a cukkínival és a paradicsompürével. Ezután egy kissé besűrítettem az étkezési keményítővel, majd a kifőtt spagettival tálaltam.

Apróságok 7 hónapos kortól fogyaszthatják. :)

rozmaringos, kakukkfüves nyúl.3JPG.JPG

És mivel ez sem kispályás adagnak készült, másnap a nyúlhúsból a csontokat kiszedjük, a spagettival rétegezzük, összesütjük, és kiváló leves utáni főfogás. Tálaláskor megszórhatjuk némi reszelt sajttal is.

rozmaringos, kakukkfüves nyúl.4JPG.JPG

Címkék: kreatív nyúl konyha spagetti főzés baba recept hús kert tészta fűszernövény fűszer kakukkfű egyszerű rozmaring cukkíni babakonyha szöszmoly

A bejegyzés trackback címe:

https://borokaestarkony.blog.hu/api/trackback/id/tr905382451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása